3 būdai mesti svorį šlapinantis

3 būdai mesti svorį šlapinantis

O ką daugiau veikti kol sėdi tualete?

Greitų sprendimų norint numesti svorį – nėra, tačiau šis vos minutę užtuksiantis triukas tikrai veikia.

Įsidėmėk šį faktą: vidutiniškai moteris per 24 valandas šlapinasi 6-8 kartus. Tačiau jei turi problemų su šlapim pūsle (ačiū Tau, mielas nėštume!) arba išgeri daug skysčių per dieną – apsilankyti mergaičių kambarėlyje gali tekti netgi 10 kartų.

O tai reiškia, kad turi net 10 galimybių per dieną imtis veiksmų svoriui mesti.

Kaskart nuėjusi į tualėtą, nesvarbu – šlapintis ar pasidažyti lūpų, atlik minutę tetrunkančią treniruotę.

Treniruotė (atlikti vieną kartą):
1. 10 atsispaudimų (gali sulenkti kelius, jei reikia)
2. 10 pritūpimų
3. 10 nusilenkimų į šoną (po 5 kiekvienam šonui)

Jei naudosiesi viešuoju tualetu – šiukštu nedaryk atsispaudimų atsigulusi ant grindų. Tiesiog atsiremk į kriauklę, o po to galėsi nusiplauti rankas.

Na, o jeigu tualetas toks viešas, kad nesijausi smagiai darydama mankštelę – gali rasti bet kokią kitą sau patogią vietą. Tačiau būtinai ją padaryk iš karto po „reikaliuko“. Kitaip – pamirši.

Taigi, sakykim, kad Tu naudojiesi tualetu 6 kartus per dieną. Rezultate padarysi 60 atsispaudimų, 60 pritūpimų ir 60 nusilenkimų į šoną. O tai – labai geras rezultatas nesitreniruojant sporto klube. Ir atmink – kiekviena minutė yra svarbi!

Šaltinis: Yourtango

Komentarų nėra

Komentuoti

El. pašto adresas nebus skelbiamas.