8 smulkmenos, padėsiančios pradėti mesti svorį jau šiandien

8 smulkmenos, padėsiančios pradėti mesti svorį jau šiandien

Pažadame, tu tikrai nepasiilgsi numestų kelių kilogramų.

Dažniausiai būtent mažais žingsneliais pasiekiami didžiausi tikslai. Ir netgi kai norime numesti svorio, būtent smulkmenos gali atnešti ryškiausią pokytį.

Mažučiai pokyčiai mityboje padės ne taip stipriai bijoti žodžio iš „d“ raidės. Taigi, kol ruošiesi naujai kelionei, imkis šių nedidelių alteracijų idant pasiektum savąjį tikslą:

  1. Pakeisk gėrimą

Gerk skiestas sultis arba paprastą vandenį. Natūraliose vaisių sultyse apstu kalorijų. Taigi atskiesk jas perpus su vandeniu.

  1. Žinok savo ribas

Sustok suvalgiusi 80% įprastinės porcijos ir luktelk 20 minučių. Greičiausiai pasijusi soti, nes skrandžiui nusiųsti signalą smegenims apie gautą maistą tiek ir užtrunka.

  1. Valgyk pusryčius

Tyrimas, apėmęs daugiau nei 2000 numetusių svorį ir bent 5 metus jo vėl nepriaugusių žmonių, atskleidė faktą, kad visi jie pusryčiaudavo 7 dienas per savaitę. Žinoma, pusryčiai turi būti sotūs, bet sveiki. Gali vadovautis mūsų straipsniu „11 pusryčiams tinkamiausių produktų“.

  1. Nurėžk 100 per dieną suvartojamų kalorijų

Maždaug tiek kalorijų turi sauja bulvių traškučių ar bokalas lengvo alaus. Suvartodama 100 kalorijų mažiau per dieną, viso per savaitę suvartosi jų net 700 mažiau! Įsivaizduoji iek kilogramų neteksi per metus? Taigi nedelsk, sūrį ant makaronų keisk daržovėmis, užkandžiauk morkytėmis, o ne traškučiais.

  1. Planuok tai, ką valgysi

Per pietus valgyk sočiausiai, per vakarienę – lengviausiai. Taip turėsi daug valandų sudeginti tas kalorjas, kurias gausi perpiet. Na, o jei daug kalorijų suvartosi vakare – daug didesnė tikimybė jas paversti nereikalingais kilogramais.

  1. Kasdien pasivaikščiok 30 minučių

Pasivaikščiojimų tikrai pakanka, kad iš gulinėjančios ant sofutės daržovės virstum geras formas palaikančia mergina. Maža to, sveikatos pokyčiai taip pat būs akivaizdūs.

  1. Mankštinkis, kad augtų raumenys

Po 30 raumenys ima mažėti kasmet po 1%. Būtent dėl šios priežasties vyresni žmonės ima priauginėti svorio. Raumenys metaboliškai aktyvesni nei riebalai. Tinkamai mankštindamasi ir augindama raumenis, automatiškai sudeginsi daugiau kalorijų.

  1. Keisk pakuotę

Niekuomet nevalgyk tiesiai iš pakuotės. Kiek sykių esi įkišusi ranką į tuščią traškučių pakuotę, net juos pabaigusi prieš 15 minučių?

Šaltinis: Womanshealthmag

Komentarų nėra

Komentuoti

El. pašto adresas nebus skelbiamas.