Graži figūra: sportuok linksmiau

Laikas tiesiog prabėga, kai šoki, bet kai darai prisispaudimus ar kilnoji svarelius, laikas tarsi sustoja vienoj vietoj. Tam, kad sportas netaptų kančia, o linksmu užsiėmimu, norime su jumis pasidalinti keliomis blaškančiomis technikomis:

Sudėliokite protingą muzikos grojaraštį

Yra begalė pratimų, kuriuos atliekame mankštos ar intensyvaus sporto metu. Svarbu susikoncentruoti į vieną kūno dalį, pavyzdžiui, į rankas ir daryti kelis pasikartojančius pratimus pagal tam tikrą muzikinį takelį. Žinojimas, kad daina, skirta rankų mankštai, trunka 3 minutes – palengvina visą darbą.

Linksminkis su tempu

„Man be galo patinka pratimai, kuriuos žinau nuo A iki Z. Tai leidžia man eksperimentuoti su pratimais. Juos prailginti, pagreitinti. Viskas priklauso nuo muzikos ritmo.“ – sako fitneso trenerė Selena Watkins. „Tai lyg šokių žingsneliai. Išsirinkite dainą, kuri turi bent 150 ritmiškų dūžių per minutę. Pagal girdimą muziką reguliuokite savo pratimo greitį. Sulėtinkite, pagreitinkite, o pabaigę atsipūskite. “

Įdėkite dalelę savęs

Jeigu pažiūrėsite Selenos video, kuriuose ji pristato savo treniruotes, niekada nepamatysite jos ramiai stovinčios. Kai ji ilsisi, ji vis judina savo kojas. Kilnoja pėdas, įtempia ir judina rankas. „Kuo daugiau judi, tuo aukštesnis bus širdies ritmas ir didesnis energijos lygmuo“, sako ji. Jeigu esate naujokas šokiais papildytose treniruotėse, pamėginkite jas namuose tam, kad suprastumėte, kas jums tinka labiausiai. „Nesvarbu, kaip jūs atrodote, leiskite sau sužibėti“.

Sportuojant atraskite tai, kas būdinga tik jums pačiai.

Komentarų nėra

Komentuoti

El. pašto adresas nebus skelbiamas.