Kas blogiau: eiti miegoti alkanai ar užkandžiauti prieš miegą

Kas blogiau: eiti miegoti alkanai ar užkandžiauti prieš miegą

Turi tai žinoti, jei nori numesti svorio.

Visos tai esame patyrę: 9:30 vakaro, liko dar pusvalandis mėgstamo serialo ir skrandis ima reikalauti sausainukų. Ką daryti: susilaikyti ar leisti sau užkandžiauti tokį vėlų paros metą?

Žinoma, vienareikšmio ir paprasto atsakymo neturi net ekspertai.

„Optimaliam miegui negalima eiti miegoti nei tuščiu, nei pilnu skrandžiu,“ sako ekspertė Liza Moskovič. Viena vertus, sunku užmigti, kai mintys sukasi apie norą suvalgyt bent kąsnelį. Tačiau pilnas skrandis Tavo kūne sukels tikrą sumaištį. „Valgymas vėlyvą vakarą, prieš pat einant miegoti, gali sukelti virškinimo problemų, uždegiminius procesus, blogą miegą. Viso to pasekoje trūks energijos, kankins apatija,“ – priduria ekspertė. Maža to, laikui bėgant blogas miegas turės įtakos ir svorio augimui, ypač jei prieš miegą vartosite papildomas kalorijas.

Tam, kad rastumėte tobulą balansą, reitinguokite savo alkį skalėje nuo 1 iki 10. Vienas – Jūs mirštat iš bado, 10 – esate sotus iki kaklo. Jei įvertinimas aukštesnis nei 6 – verčiau neužkandžiaukite. Nebent kąsnelis neviršys 200 kalorijų. Jei alkio jausmas 5 ar mažesnis – išgerkite stiklinę vandens ar puodelį arbatos. To turėtų u-tekti. „Daugumai valgymas po vakarienės nėra susijęs su alkiu. Valgoma iš streso, nuobodulio, neturėjimo ką veikti,“- konstatuoja L. Moskovič.

Na, o jei niekai negalite užmigti neužkandusi – stenkitės rinkti sveiką ir nekaloringą maistą: pavyzdžiui, pilno grūdo dribsnius ar trapučius. „Pilno grūdo produktai padeda išsiskirti laimės hormonui seratoninui. To pasekoje miegosite ramiai. Svarbiausia – laikytis kuo toliau nuo riebaus ar proteininio maisto – jis virškinamas ilgiau ir tai trukdys Jūsų ramų miegą,“- dalinasi patarimais ekspertė Liza Moskovič.

Komentarų nėra

Komentuoti

El. pašto adresas nebus skelbiamas.