Lieknėk kaip italė: teprireiks 15min. iškart pavalgius

Lieknėk kaip italė: teprireiks 15min. iškart pavalgius

Jei nori numesti kelis nereikalingus kilogramus – verta pasimokyti iš italių. Taip, visiškai teisingai, iš tos šalies, kurią visi asocijuoja su spagečiais, mėsos kukuliais, pica ir ledais, moterų. Nepasiginčysi – jos tikrai moka savimi pasirūpinti!

Šis metodas vadinamas pasedžiata (passeggiata). Pasedžiata – tai trumpas pasivaikščiojimas malonumo vardan. Daugumą Italijos gyventojų tai daro net kelissyk per dieną – paprastai, kaskart pavalgius. Ir niekas neįsijungia žingsniamačio bei nedėvi sportinės aprangos. Šio pasivaikščiojimo metu mėgaujamasi saulės spinduliais, bendraujama su kaimynais, kartu išėjusia pasivaikščioti šeima.

Ir tai tiesiog puikiai padeda mesti svorį.

Jei pasedžiata taps Tavo kasdieniu įpročiu, nė nepajusi kaip papildomi kilogramai tirps tiesiog akyse. Maža to, mokslininkai, tiriantys cukrinį diabetą, kartą atliko tyrimą ir pastebėjo, kad vyresnio amžiaus žmonės, kasdien triskart išėję pasivaikščioti vos pavalgę, turėjo kur kas geresniu cukraus kraujyje rodiklius artimiausias 24 valandas. Trys trumpi pasivaikščiojimai mažų mažiausiai tiek pat efektyvūs, kaip vienas ilgas, 45 minučių pasivaikščiojimas. O taip pat, toks įprotis padės kelissyk per dieną atsitraukti suo sofos ar kompiuterio.

Jei išeisi į pasedžiatą po vakarienės – galėsi pasimėgauti besileidžiančia saule, susikalibruosi vidinį laikrodį, greičiau užmigsi ir geriau miegosi. Tai itin paprastas būdas gerinti virškinimui, mažinti insulino kiekio padidėjimą pavalgius, stimuliuoti metabolizmą. Ir net neatrodys, kad sportuoji!

Nuo ko pradėti? Vietoje to, kad vos pavakarieniavusi įsijungtum televizorių, išeik 15 minučių pasivaikščioti. Po kelių savaičių pridėk dar vieną pasivaikščiojimą ryte, perpiet, ar kada Tau patogiausia.

Jei Tu jau sportuoji – puiku! Papildyk savo sveiką gyvenseną pasedžiatą – pasivaikščiojimu gryname ore. Net jei Tavo kūnas – tobulos formos, pasedžiata puikiai pasitarnaus kaip stresą ir įtampą mažinanti priemonė.

Na, o jei esi pasiryžusi mesti svorį – nepamiršk ir sveikos mitybos!

Komentarų nėra

Komentuoti

El. pašto adresas nebus skelbiamas.