Svorio mažinimas: 8 maži gyvenimo pokyčiai lieknėjimo link

Svorio mažinimas: 8 maži gyvenimo pokyčiai lieknėjimo link

Pažadu, kad tikrai nepasiilgsite tų prarastų kilogramų.

Labai dažnai pasitaiko, kad maži žingsneliai nuveda didelių pokyčių link. O kalbant apie svorio metimą, maži dalykai gali nuvesti didelio praradimo link.

Maži pokyčiai, tokie kaip mitybos laikas, gali palengvinti kasdienybę ir išvaduoti iš baisių dietų. Tad, jeigu ruošiesi svorio metimo kelionei, nepamiršk šių mažų žingsnelių:

1. PAKEISK SAVO GĖRIMĄ

Mėgstamas vaisių sultis skiesk vandeniu. Natūralios vaisių sultys turi labai daug kalorijų, tad padalink jas šlakeliu vandens.

2. ŽINOK SAVO RIBAS

Kai suvalgai 80% savo maisto, sustok ir palauk 20 minučių. Po jų jausiesi labai patenkinta savimi, nes 20 minučių yra būtent toks laikas, per kurį skrandis nusiunčia sotumo signalą smegenims.

3. VALGYK PUSRYČIUS

Apklausa rodo, kad iš 2000 žmonių, numetusių svorio, 78% valgė pusryčius septynias dienas per savaitę. Žinoma, pusryčių meniu irgi turėtų būti sveikas.

4. PANAIKINK 100 KALORIJŲ KASDIEN

Tai suma, kuri randama saujoje čipsų ar aluje. Jeigu atsisakytum 100 kalorijų kasdien, per savaitę susidarytų jau 700! Jeigu laikytumeisi tokios sistemos, per metus galėtum numesti net iki 20 kilogramų. Nagi, valgydama makaronus mėgstamą sūrį pakeisk daržovėmis, arba vietoj saujos traškučių, valgyk skanią šviežią morką.

5. PLANUOK SAVO MITYBĄ

Didžiausią porciją valgyk per pusryčius, o pietus ir vakarienę – valgyk solidžiai. Tai suteikia laiko kūnui sudeginti kalorijas. Jeigu suvartosite daug kalorijų antroje dienos pusėje, greičiausiai jų neišnaudosite ir jos pavirs į riebalus.

6. KASDIENĄ VAIKŠČIOK BENT 30 MIN.

Vaikščiojimas – tai veikla, kuri kaip mat prajudins nuo sofos sustabarėjusius kaulus, o ir bus puiki pradžia geresnės sveikatos link.

7. IŠTVERMĖS TRENIRUOTĖ RAUMENIMS

Pasiekus 30 metų ribą kūno raumenys pradeda trauktis, maždaug 1% per metus. Būtent tai lemia vyresnių žmonių antsvorį. Raumenys yra daug aktyvesnis audinys nei riebalai, tad treniruojant raumenis sudeginama daugiau kalorijų.

8. PAKEISK PAKUOTĘ

Niekada nevalgyk iš įpakavimo. Kiek kartų įkišai ranką į pakelį ir prigavai save stebinčią traškučių pakelio dugną? O praėjo vos 15 minučių…

Šaltinis: womenshealthmag
Komentarų nėra

Komentuoti

El. pašto adresas nebus skelbiamas.