5 nakties meto klaidos, kurios silpnina plaukus

5 nakties meto klaidos, kurios silpnina plaukus

Pradedant plaukų tiesinimu, baigiant jų balinimu – yra tūkstančiai procedūrų, stipriai kenkiančių plaukams dienos metu. Tačiau ir nakties metu kai kurie įpročiai gali turėti įtakos plaukų silpnėjimui. Jei nubundi susivėlusiais plaukais, ar ant pagalvės ryte randi daugiau iškritusių sruogų nei anksčiau – galbūt miegodama, pati to nesuprasdama, kenki savo plaukams.

Pateikiame dažniausias žmonių klaidas, kurias jie daro prieš užmigdami. Patarsime kaip tai ištaisyti ir kasryt nubusti sveikais plaukais.

Miegi į tvirtą arklio uodegą surištais plaukais

Jei Tau patinka miegoti į tvirtą arklio uodegą surištais plaukais – anksčiau ar vėliau imsi nubusti, rasdama vis daugiau išslinkusių sruogų ant pagalvės. Mara Weinstein Velez, Niu Jorke dirbanti dermatologe, sako, kad susirišus plaukus jie yra tempiami ir gali tiek lūžti, tiek būti išrauti ties šaknimis, kai verčiatės per miegus. O jei šis įprotis kartojamas naktis po nakties, netolimoje ateityje galimos nesmagios pasėkmės. „Jei tvirtai susirišusi plaukus išbūni ilgai ir dažnai – gali išsivystyti taip vadinama „tempimo alopecija“ – plaukų būklė, kai plaukai, esantys plaukų linijoje palei veidą, tampa trumpi ir silpni,“- pasakoja gydytoja Velez. (Prieš puldama panikuoti, turi žinoti ir tai, kad ši būklė išsivysto kai moteris metų metus nuolat būna susirišusi ar susipynusi plaukus). Jei nepatinka miego metu į veidą lendantys plaukai, susirišk juos į labai laisvą uodegą arba susipink labai laisvą kasą.

Eini miegot šlapiais plaukais

Mes viską suprantam – kartais esi mirtinai pavargusi ir nebeturi jėgų džiovintis plaukų išėjusi iš dušo. Tačiau, deja, plaukams sąlytis su patalyne, kai jie šlapi, yra labai žalingas, nes šlapi plaukai yra kur kas trapesni nei sausi. „Kiekvienas plaukas yra sudarytas iš darnių cheminių elementų grandinėlių,“- aiškina Velez. „Kai kurias grandinėles laikinai nutraukti gali vanduo, drėgmė, karštis. Tuomet plaukai tampa trapesni, labiau pažeidžiami.“ Gera žinia ta, kad visai nebūtina pilnai išdžiovinti visų plaukų prieš einant miegoti. Jei jau prieš miegą būtinai privalėjai išsiplauti galvą, tai po to nepatingėk išsidžiovinti šaknų, kad apsaugotum nuo lūžimo arčiausiai galvos odos.

Tavo pagalvės užvalkalas – medvilninis

Jei Tavo plaukai silpni ir lūžinėjantys, grubų medvilninį pagalvės užvalkalą pakeisk į šilkinį ar satininį. „Šilkinės ir satininės pagalvės mažiau žeidžia plaukus, turi mažiau statinio krūvio. To pasekoje ryte plaukai bus mažiau susivėlę,“- patarė Velez. Maža to, tokie pagalvių užvalkalai padeda plaukams sulaikyti natūralų riebalą, kuris be galo svarbus turintiems sausus ar garbanotus plaukus.

Nesinaudoji nakčiai skirtomis plaukų priežiūros priemonėmis

Jei Tavo plaukai sausi ir trapūs – drėkinanti naktinė plaukų kaukė gali netgi labai padėti. Jei plaukai normalūs, tepk tik plaukų galiukus, šaknų išvis neliesk jokiomis priemonėmis. Na, o jei plaukai labai sausi – priemone paskirstyk ant visų plaukų, per visą ilgį. Gali miegoti su dušo kepurėle, kad neištepliotum patalynės.

Prieš miegą šukuojiesi plaukus

Pamiršk tą „geros žmonos“ vaizdelį, kai ji sėdi priešais naktinį staliuką ir šukuoja plaukus, skaičiuodama, kad šukomis perbrauktų ne mažiau 100 kartų. Viskas iš tiesų yra priešingas – perdėtas šukavimas gali plaukams sukelti papildomo streso. Specialistai rekomenduoja naudotis šukas storais šereliais, kurios šukuojant neišraus plaukų.

Komentarų nėra

Komentuoti

El. pašto adresas nebus skelbiamas.