Kaip ne tik jaustis, bet ir būti gražia?

Kaip ne tik jaustis, bet ir būti gražia?

 

Pavasaris, vasara… Didžioji dalis mūsų laukė šio metų laiko. Taip ir norisi iš spintelės traukti sukneles, sijonus, šortus ir keliauti džiaugtis nuostabiu oru. Tik čia pasipila bėdų it iš gausybės rago: neįdegus, priaugus svorio, drabužiai nebe stilingi ar dar kokia problema, prilygstanti trečiam pasauliniam karui.

Čia nebus patarimų, kaip stebuklingai išsiburti ir ryte pabusti porą dydžių mažesnėmis apimtimis, ar kaip įdegti valandą pagulėjus saulėje. Čia rasite tai, kas padėtis būti ir jaustis gražia, neįdedant begalės pastangų, o tiesiog darant labai paprastus dalykus!

1. Visuomet būk ir jauskis gaivi.

Šiltuoju metų laiku vėsus dušas privalo tapti tavo geriausiu draugu, o drėgnos servetėlės prakaitui ir antiperspirantas – nuolatiniais palydovais. Visuomet nešiokis šias priemones rankinėje ir nereikės raudonuoti dėl dėmių pažastyse!

2. Tik tinkamo dydžio drabužiai!

Per žiemą atsiradę riebaliukai „gražiai“ nugula ant džinsų liemens? Metas pamiršti šiuos džinsus. Patikėk, niekas neįvertins tavo pastangų įsisprausti į per mažus drabužius: nestilinga ir neskanu! Rinkis savo dydžio drabužius ir jauskis patogiai.

3. Soliariumas – visai ne priešas.

Kad netektų būti apkandžiotai saulės, gera apsauga nuo to yra keletą kartų nueiti į soliariumą. Įsigyk kremo ir keletą kartų pasilepink ultravioletiniais spinduliais soliariume. Saikingas deginimasis tikrai nepakenks, o atvirkščiai – paruoš odą saulės vonioms, kurios vasarą tokios malonios.

4. Stebėk ką dedi į burną.

Vasarą dietų laikytis sunku – iškylos gamtoje, pasisėdėjimai terasose ar tiesiog naktinėjimai su draugais. Nori nenori, bet pilvas greitai pilnėja nuo įvairių skanumynų. Rinkis vaisius, uogas, tačiau nepamiršk, kad ir juose gausu cukraus! Dienos maisto racioną papildyk šviežiomis daržovėmis ir nepamiršk gerti vandens. Patikėk, organizmas tau padėkos.

5. Judėk!

Dviračiai, riedučiai, plaukiojimas, ilgi pasivaikščiojimai.. Būtų galima vardinti ir vardinti kaip prasiplečia aktyvių veiklų sąrašas šiltuoju metų laiku. Rinkis daugiau fizinių pastangų reikalaujančios veiklos, dažniau keliauk pėsčiomis ar dviračiu, pasimankštink lauke. Tai pamaitins ne tik kūną, bet ir mintis. Tapsi žvalesnė ir labiau švytinti.

6. Kuo mažiau makiažo.

Vasarą veidą denk kuo plonesniu makiažo sluoksniu. Leisk odai kvėpuoti ir maloniai kaisti saulutėje. Tik nepamiršk apsauginių kremų nuo saulės: taip oda įgaus sveiką įdegį, o tau nereikės jaudintis dėl per skruostus tekančios pudros.

Čia pateikti patarimai tokie paprasti ir kasdieniai, tačiau laikantis jų visų, nebeteks sukti galvos ar atrodai gerai. Jei jausiesi gerai, tokia ir būsi!

Komentarų nėra

Komentuoti

El. pašto adresas nebus skelbiamas.