8 būdai, kaip atsikratyti priklausomybės nuo išmaniojo telefono

Nepaslaptis, kad šiais laikais dažnam iš mūsų sunku paleisti išmanujį iš rankų: nuolatinis socialinių tinklų tikrinimas, susirašinėjimas, informacijos ieškojimas. Taip, išmanieji telefonai yra nepakeičiamas daiktas šiomis dienomis, tačiau viskam yra ribos. Jei vos atradę laisvą minutę griebiatės išmaniojo, o susitikę su draugais nesugebate pakelti akių nuo telefono – metas susirūpinti.

Kodėl išmanieji telefonai turi tokią trauką? Atsakymas paprastas: tikrindami telefoną mes gauname dopamino hormono. Dopaminas lengvina pažinimo procesą ir smegenys išskiria jį, kai susiduriame su kažkuo nauju ir ieškome pasitenkinimo. Todėl noras tikrinti išmanųjį tik didėja.

Kaip to atsikrayti? Čia bus pateikiama 8 būdai, kurie padės jums atsikratyti išmaniojo telefono priklausomybės.

  1. Neinstaliuokite savo elektroninio pašto telefone. Elektroninį paštą galite pasitikrinti prisėdę prie kompiuterio. Na, žinoma, išimtis yra daug keliaujantiems ir turintiems mažai galimybių prisėsti prie kompiuterio, tačiau jei tik yra galimybė elektroninį paštą pasitikrinti kompiuteryje – taip ir padarykite.
  2. Išjunkite visus pranešimus apie naujus įvykius socialiniuose tinkluose, pranešimus apie žinutes, nes tai blaško dėmesį, priverčia jus pasiimti telefoną į rankas. Dažnai po to seka nevalingas socialinių tinklų peržiūrėjimas. Būkite griežti sau ir nusistatykite, kad pranešimus telefone pasitikrinsite po darbo, pietų metu ar tam tikru dienos metu.
  3. Grįžę namo nusistatykite režimą „netrukdyti“. Taip jūsų neblaškys bereikalingas srautas žinučių ir skambučių iš žmonių, kurie gali jus trukdyti nereikšmingais klausimais. Pasirinkę šį režimą žinių sulauksite tik iš savo mėgstamiausių J
  4. Eidami miegoti įjunkite skrydžio režimą telefone. Taip jūsų telefonas taps nebepasiekiamas visiškai, tačiau galėsite miegoti ramiai žinodami, kad niekas jūsų netrukdys ir, kad radiacija negadins jūsų saldaus miego.
  5. Pabandykite nusistatyti sau taisyklę „laikas, kai negaliu tikrinti išmaniojo“. Nusistatykite tam tikras valandas dienoje, kuomet jokiu būdu negalite tikrinti išmaniojo. Taip ugdysite ir savo valią.
  6. Nusistatykite laiką, nuo kurio ir patys neskambinsite ir nerašysite žmonėms. Jei tai jūsų laikas poilsiui, tegul ir kiti pailsi nuo jūsų.
  7. Galbūt nuskambės ir baisiai, tačiau ištrinkite socialinių tiklų programėles iš savo telefono. Galite palikti tik tas, kurių neįmanoma pasitikrinti prisėdus prie kompiuterio. Tačiau tas, kurios prieinamos ne tik išmaniojo pagalba – ištrinkite.
  8. Negriebkite telefono vos tik nubudę. Tą laiką skirkite pusryčiams, mankštai, dušui. Dažnai nė nepastebime kaip greitai praeina laikas, kai vos nubudę griebiamės telefono ir tikriname kas naujo nutiko per naktį, tačiau vėliau tenka iš namų lėkti pakniopstom, nes papraščiausiai eilinį kartą vėluojame.

Visų šių dalykų nebūtina laikytis vienu metu. Išbandykite kiekvieną, pakeiskite jį kitu, galbūt taip atrasite ir savų būdų, kurie padės atsikratyti išmaniojo priklausomybės.

Žmonės net nesusimąsto kiek laiko „suvalgo“ išmaniųjų tikrinimas, kaip neigiamai iš tiesų jie gali paveikti mūsų nuotaikas, sukelti stresą. Tačiau sprendimų išspręsti šią problemą – begalės. Tereikia tik noro.

Komentarų nėra

Komentuoti

El. pašto adresas nebus skelbiamas.