Galvos skausmas: dėl to kalta gali būti ir jūsų rankinė

Galvos skausmas: dėl to kalta gali būti ir jūsų rankinė

Fizioterapeutė Naomi Sofer teigia, kad galvą gali skaudėti ir dėl visai su tuo, iš pažiūros nesusijusių, priežasčių.

Skauda galvą ir tvinksi smilkiniuose?

Tikriausiai žinote, kad dėl to gali būti kaltas miego trūkumas, hormonai, o kartais per didelis alkoholio arba nepakankamas vandens vartojimas.

Vis dėlto, skaudėti galvą gali ir dėl keistokų priežasčių, pavyzdžiui, kasdien nešiojamos rankinės.

Londone dirbanti fizioterapeutė Naomi Sofer atskleidė, kodėl tie netikėti dalykai gali sukelti galvos skausmą, bei pasidalijo patarimais, kaip su tuo skausmu kovoti.

1. Per daug skausmą slopinančių vaistų

Jei reguliariai geriate paracetamolį, ibuprofeną, aspiriną ar kitus skausmą slopinančius vaistus, gali būti, kad taip iš tiesų jį sau sukeliate.

Gydytojai pataria šių vaistų gerti vis mažiau, o galiausiai išvis jų atsisakyti. Vaistų likučiams pasišalinti iš organizmo prireiks 10 – ties dienų, tad tiek laiko dar galite jausti skausmą, o paskui jis turėtų pranykti.

2. Svarmenų kilnojimas

Kartais keliant svarmenis, bet neteisingai kvėpuojant, galite pajausti galvos skausmą.

Tikriausiai, daug kartų teko matyti sunkų svarmenį keliantį, kvapą sulaikiusį ir išraudusiu, įsitempusiu veidu stovintį žmogų. Jo organizme tuo metu padidėja kraujo spaudimas, kuris sukelia smarkų galvos skausmą.

Norėdami išvengti šio tipo skausmo, keldami svarmenis iškvėpkite orą, kad sumažėtų kraujospūdis.

Dėl panašios priežasties mums gali skaudėti galvą ir čiaudint arba kosint.

3. Dažnas sėdėjimas

Visi jau žinome, kad per ilgas sėdėjimas yra kenksmingas sveikatai, o tai dar įrodo ir galvos skausmas.

Dažniausiai jį sukelia sėdėjimas iškišus smakrą, dėl ko įsitempia kaklo raumenys ir ima skaudėti galvą.

Atsisėskite tiesiai, kojomis tvirtai remkite žemę ir įtraukite smakrą. Namuose stenkitės nesukniubti sofoje bei retkarčiais pratempti, pramankštinti raumenis.

4. Jūsų rankinė

Ar žinojote, kad jūsų rankinė ar kuprinė turi sverti mažiau nei 10 proc. viso jūsų kūno svorio? Neškitės tik tai, ko jums iš tiesų reikia.

Kasdienis sunkios rankinės nešiojimas ant to pačio peties, sukelia didelę įtampą kaklui, o tai gali baigtis galvos skausmu.

Jei galite, rinkitės kuprinę, juk jos dabar ypač madingos. Jei jums dažnai reikia neštis daug daiktų, pavyzdžiui nešiojamąjį kompiuterį ar sunkias knygas, apsvarstykite galimybę įsigyti mažą ratukinę kuprinę.

Jaučiant tokį skausmą – reguliari mankšta ir tempimo pratimai gali sumažinti raumenų įtampą.

5. „Įspėjamasis“ galvos skausmas

Jei prabundate naktį, dažniausiai 1 – 3 val nakties, dėl stipraus galvos skausmo, tikriausiai kenčiate dėl vadinamojo „įspėjamojo“ galvos skausmo. Dažniausiai tuo skundžiasi pagyvenę žmonės.

Vis dėlto, jei dažnai be jokios aiškios priežasties pabundate dėl galvos skausmo, vertėtų dėl to apsilankyti pas gydytoją.

Kad išvengtumėte nemalonių galvos skausmų, kartais užtenka vartoti pakankamai vandens, pasivaikščioti lauke. Taip galvos skausmas praeis net greičiau nei išgėrus skausmą slopinančių vaistų.

Įvairūs moksliniai tyrimai rašo, kad reguliari mankšta mažina skausmo stiprumą ir jo dažnumą ar net išvis jį naikina.

Sportuokite, mankštinkitės ir neteks kentėti galvos skausmo!!!

Komentarų nėra

Komentuoti

El. pašto adresas nebus skelbiamas.