Kaip išlikti energingai visą dieną?

Energijos stygių jauti jau vidurdienį? Sveika atvykusi į popietinių apsnūdėlių klubą. Ir nors antro ar trečio puodelio kavos siurbčiojamas atrodo lengviausia išeitis, žemiau pateiktos 4 alternatyvos yra kur kas geresnės. Jos padės energingai išlikti visą dieną – kiekvieną dieną.

Padaryk mankštą

Tu manai, kad fizinis aktyvumas iščiulps paskutinės energijos likučius? Visai ne! Kaip tik priešingai: mokslininkai įrodė, kad viena kardio mankšta, pritaikyta asmens krūviui (tarkim 20 minučių dviračio minimo ar greito ėjimo) gali ženkliai pagerinti savijautą ir energingumą pakelti net 90% žmonių. Svarbiausia, kad rezultatas jaučiamas iškart, o būsena trunka apie valandą. Tačiau nepersistenk: ilgesnė mankšta visai nereiškia, kad ilgiau jausiesi gerai. Priešingai, nepratus gali jaustis tiesiog išsunkta. Taigi, tebūnie tai trumpos, bet efektyvios mankštelės.

Nespausk mygtuko „Atidėti žadintuvą“

Trumpučiai numigimai atidėjus žadintuvą garantuoja Tavo vidinio laikrodžio sutrikimus. Taigi vėliau, dieną, jausiesi apsnūdusi, o atėjus laikui miegoti – tą padaryt bus sunku. Galiausiai pasijausi pakliuvusi į užburtą mieguistumo ratą. Jeigu tikrai niekaip nesigauna atsibusti, mygtuką „atidėti“ gali paspausti kartą, bet ne daugiau. Tačiau tą laiką iki signalo išnaudok prasibudinimui: švelniai pasirąžyk, iš lėto prasimerk…

Pietauk dukart!

Dauguma žmonių praalksta kas tris – keturias valandas. Taigi jeigu pusryčiauji 8 ryto, o pietauji vidurdienį – Tavo kūnui reikia maistinės energijos dar maždaug 3 valandą dienos arba jausi silpnumą, galvos svaigimą, mieguistumą. Tačiau tai nereiškia, kad turi triaukšti bulvių traškučius. Tam, kad energija išliktų iki to meto, kai grįši iš darbo, tu turi pasidaryti subalansuotus mini pietus, kuriuose bus proteino ir angliavandenių. Orientuokis į maždaug 300 kalorijų užkandį. Tiek pakaks, kad jaustumeisi patenkinta, bet neapsunkusi (jei laikaisi dietos, gali tekti kitam dienos maiste pamažinti kalorijų skaičių). Gali pamėginti suvalgyti javainį, jogurto ir obuolį. Jausiesi žvalesnė ir nebus poreikio vėliau prikimšti skrandžio greito maisto produktais.

BONUSAS: Daugiau energijos dabar pat!

Kai jausiesi mieguista, vietoj kavos išmėgink šį pratimą, kuris kaip mat pažadina smegenis, kurios duoda signalą pabusti ir visam kūnui:

Tvirtai atsistok, kojos pečių plotyje. Keliai šiek tiek sulenkti. Lenkis į priekį per juosmenį, galva link grindų. Sulenk rankas ir sukabink per alkūnes. Kvėpuok lėtai ir atsipalaiduok: tegu Tavo galvos svoris ištiesina kakle esančius stuburo slankstelius. Pasiūbuok į šalis kol triskart giliai įkvėpsi ir iškvėpsi. Tada pasiūbuok pirmyn atgal kol tris kartus lėtai įkvėpsi ir iškvėpsi.

Šaltinis: womansday
Komentarų nėra

Komentuoti

El. pašto adresas nebus skelbiamas.