Patarimai: kaip išgerti daugiau vandens?

Vanduo – tai mūsų gyvybės šaltinis, be kurio sunkiai išgyventų kiekvienas. Specialistai teigia, kad du litrai gryno vandens per dieną padės ne tik palaikyti gyvybines kūno funkcijas, bet ir apsaugos mus nuo galvos skausmo, nuovargio ar odos sausumo, kurį gali sukelti vandens trūkumas. Daugelis prisipažįsta, kad yra skaniau numalšinti troškulį vaisvandeniais, arbata ar kava, bet nevalia pamiršti, kad vanduo mūsų kūnui yra BŪTINAS. Bet ką daryti, jei vandens išgeri per mažai ar apskritai pamiršti per dieną išgerti net stiklinę vandens? Žemiau yra išvardyti dešimt patarimų, kurie padės susiformuoti naujiems vandens gėrimo įpročiams.

Pirmas – naudok savo mobilųjį telefoną.

Pakaks gaudyti pokemonus gatvėje – geriau parsisiųsk naudingesnes aplikacijas savo telefonui, tokias kaip Waterlogged (iPhone‘ui) ar Water Your Body (Androidui ir iPhone‘ui). Manai, kad aplikacijos tik užims daug vietos išmaniajame? Tuomet nusistatyk kelis priminimus, po kurių prisiminsi, kad jau laikas išgerti stiklinę vandens.

Antras – valgyk aštrų maistą.

Visi žinom, kad suvalgius aštraus maisto beprotiškai norisi atsigaivinti stikline vandens. Jei tenka dažnai lankytis kavinėse ar restoranuose, išbandyk aštrų maistą. Be to, įvairios medicinos studijos parodė, kad aitrieji pipirai pagreitina medžiagų apykaitą. Dviguba nauda!

Trečias – valgyk vandenį.

Kaip tai įmanoma? Viskas labai paprasta – užkandžiams rinkis agurkus, melionus, salierus ar arbūzus ir nereikės jaudintis dėl pamirštos stiklinės vandens.

Ketvirtas – įsigyk vandens filtrą.

Tekantis vanduo iš čiaupo yra kalkėtas ir netinkamas vartojimui? Nepatingėk ir įsigyk vandens filtrą – jis ne tik leis sutaupyti pinigų, bet ir padės mėgautis geresne vandens kokybe!

Penktas – užkandžiauk vandeniu prieš pagrindinį valgį.

Skamba kaip kvailystė? Vos 475ml vandens prieš valgį gali padėti numesti svorio, teigia 2010 metų studija žurnale Obesity. Tad nepamiršk išgert vandens prieš valgį, jei svajoji atsikratyti kelis papildomus kilogramus.

Šeštas – vanduo sporto klube.

Ne tik sportinė apranga reikalinga sporto klube – keli gurkšniai vandens gali ypač praversti atliekant pauzes tarp pratimų. Klysta tie, kurie mano, kad vanduo apsunkins treniruotę – atsigaivinus vandeniu ne tik pradingsta troškulys, bet ir atsiranda naujų jėgų sportuoti. Nepamiršk vandens buteliuko kaskart įžengus į sporto salę!

Septintas – vietoj gaiviųjų gėrimų restorane rinkis vandenį.

Tai puikus būdas sutaupyti pasirenkant vandenį vietoj įprasto gaiviojo gėrimo restorane. Kam leisti pinigus brangiam gėrimui, jei gali puikiai atsigaivinti vandeniu?

Aštuntas – išsirink savo skonį.

Patinka apelsinų, citrinų ar arbūzo skonių gaivieji gėrimai? Vanduo – gana nuobodokas gėrimas, palyginus su sultimis ar gaiviaisiais gėrimais, tad kodėl nepakeitus jo skonio? Keli mėgstamo vaisiaus griežinėliai gali padaryti stebuklus! Karštą vasaros dieną puikiai atgaivins vanduo, keli ledo gabaliukai ir citrinos griežinėlis, tad kodėl to neišbandžius?

Devintas – visuomet su savimi turėk vandens gertuvę.

Dėl greito gyvenimo tempo dažnas pamiršta ne tik pavalgyti, bet ir atsigerti vandens. Tad kodėl su savimi nesinešiojus mažo vandens buteliuko, kuris taptų puikiu priminimu bent kartą sustoti ir numalšinti troškulį.

Dešimtas – vandens stiklinė po kiekvieno išgerto kokteilio.

Pirmadienis sunkus, nes savaitgalį kiek per daug išgėrei? Kad diena po audringai praleistos nakties būtų ne tokia sunki, tarp geriamų kokteilių vertėtų nepamiršti ir stiklinės vandens. Tai ne tik sumažins siaubingas pagirias, bet ir palaikys reikiamą vandens kiekį organizme.

Komentarų nėra

Komentuoti

El. pašto adresas nebus skelbiamas.