Į parduotuves atkeliavo Heidi Klum kolekcija

Pirmadienį, rugsėjo 18 d., visose pasaulio „Lidl“ parduotuvėse pradėta prekiauti modelio, TV laidų vedėjos, dizainerės Heidi Klum drauge su šiuo prekybos tinklu sukurta drabužių kolekcija „Heidi and the City“ („Heidi ir miestas“). Sezono naujiena sulaukė didelio susidomėjimo ir Lietuvoje – „Lidl“ parduotuvės šiandien nuo pat ryto sulaukė didesnio nei įprastai pirkėjų antplūdžio.

Stilingos merginos jau prieš 8 val. būriavosi prie „Lidl“ prekybos centro S. Nėries gatvėje Vilniuje. Šioje parduotuvėje, kurioje prieš metus vyko ir „Lidl“ prekybos tinklo atidarymo Lietuvoje didysis renginys, kolekcijos pristatymo proga surengta išskirtinė akcija – 100-ui pirmųjų pirkėjų išdalinti 10 eurų vertės dovanų kuponai, kuriais galima atsiskaityti už kolekcijos prekes.

Sutikti pirkėjus parduotuvėje ruoštasi gerokai iš anksto. Jau apie 7 val., likus valandai iki parduotuvės atidarymo, čia susirinko tarptautinės #LETSWOW kampanijos, skirtos kolekcijai pristatyti, ambasadorės Lietuvoje – socialinių tinklų žvaigždės Gintarė Gurevičiūtė, Ieva Mackevičienė ir Indrė Kavaliauskaitė-Morkūnienė.

Pastaraisiais mėnesiais vykusioje socialinių tinklų kampanijoje žinomos moterys su savo paskyrų sekėjais dalijosi įvairiais įvaizdžiais, sukurtais pritaikius „Heidi and the City“ drabužius, o renginyje pasirodė nuo galvos iki kojų pasipuošusios prekės ženklo „Esmara by Heidi Klum“ debiutinės kolekcijos apdarais. Skirtingus jų įvaizdžius renginyje apsilankiusiems žiniasklaidos atstovams bei tinklaraštininkėms pristatė stilistė Agnė Gilytė.

Prieš savaitę Niujorko mados savaitėje pristatytoje kolekcijoje yra džinsų, megztinių, šiuolaikiško kirpimo odinių bei medžiaginių striukių klasikinių švarkų, pieštuko formos sijonų, palaidinukių, suknelių ir net aukštakulnių.

Visi jie – lengvai ir universaliai derinami tarpusavyje bei su kitais įprasto miestietės garderobo drabužiais. Pagrindinis „Lidl“ principas – siūlyti aukščiausią kokybė palankiausia kaina – įgyvendintas ir čia: kolekcijos gaminių kainos prasideda nuo 6,99 euro. Spalvų gamoje – akiai įprasta juoda, švytinti mėlyna, šiltas konjako atspalvis, leopardo kailio raštas, plieno blizgi.

„Mūsų prekybos tinklą dauguma pažįsta kaip maisto bei kitų kasdienių prekių parduotuvę. Ieškome vietos ir mados  pasaulyje. Nors mūsų prekybos tinklas ir iki šiol prekiaudavo aukštos kokybės drabužiais visai šeimai, dabar „Lidl“ dėmesio centre yra ir tie, kuriems itin svarbu stilius”, – sake Agne Gaižauskienė, bendrovės „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovė.

Komentarų nėra

Komentuoti

El. pašto adresas nebus skelbiamas.